30 Kasım 2012 Cuma

Mallorca


Banu' nun masal evinden bana geldi bu porselen yüksük  
Yanlızken nasıl mutlu olsun ? Demişti.
Evet Banu, her şey kalabalıkla daha güzel.
Haklısın arkadaşım !

: ))




Gelelim Mayorka' ya;

" Mayorka (Katalanca ve İspanyolca: Mallorca), 
İspanya'nın en büyük adasıdır. Akdeniz'de bulunur. Merkezi Palma'dır.
Diğer Balear Adaları olan İbiza, Formentera ve Minorca gibi önemli bir turizm merkezidir.
İsminin kökeni, Latince insula maior, "büyük ada"'dır.
Adaya yılda 21 Milyon turist gelir." Diyor Vikipedi.

4 yorum:

  1. Bu miniminnacık yüksükler, önce masalcı nine sonra da turizm rehberi olmayı becermişler bir şekilde. Bana yine feyk attılar :))

    Küçücük fıçıcık içi dolu öykücük - bu bilmece de benden hediye olsun anomim dağarcığa :))

    YanıtlaSil
  2. Bakıyorum pası karşılamışsın arkadaşım :)
    Lakin elma ağaçlı,küheylanlı masalı senden bekliyoruz.
    Sipariş mi ? Sipariş.
    Olur mu ? Olur.
    İsteyenin bir yüzü... Daha ne diyeyim ?
    Etkinlik, yardım, çocuklar falan derken iyi alıştım istemeye ben de :))

    YanıtlaSil
  3. Hi hi yanlız yanlız ne yapacaktı Banu 'da, çok iyi olmuş kardeş kardeş otururlar şimdi sendeki evlerinde can.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee...Yan tarafında Portekizliler, önünde Venedikli, arkasında Hollandalı bir sohbet, bir muhabbet, gırla..
      Ne diyorum ya ben ?

      Sil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.