28 Mart 2013 Perşembe

nAifce'nin Çaydanlık Koleksiyonu



Sevgili arkadaşım, bana yüksük koleksiyonumun kazandırdığı dostlardan biri.
Gerçekten naif, nane şekeri gibi bir hanım.
Anlatımlarında, biriktirdiklerinde ve sesinde içinizi serinleten bir şey var sanki.
ve;

 Hayatın renginin GRİ olduğunu biliyorum artık , 
onun için eflatunca , pembece , mavice , lacivertce , yeşilce , kırmızıca , sarıca 
ve nAifce seviyorum herkesi "

Diye yazmış .






"Sıcak ve lezzetli bir bardak Tavşan Kanı çayı içerek sabaha başlamak ... Dünyanın en keyifli başlangıcı ...
Yaşamayı anlamaya başladığımdan beri - yaklaşık 5 yaşından beri diyelim - çay içmek benim için bir tutku ... 
Onun için Çaydanlık biriktirmek de kaçınılmaz benim için ... "  Diyor.

Daha neler anlatıyor, neler...


 Aaa...Kaplumbağa kardeş ! Sırtında yavrusuyla hemde.






Siyah bir fil gördüm sanki ? Arkasına da bir zebra saklanmış.


 Ne çok, ne kadar neşeli, ne kadar renkliler değil mi?
Ben her biri oyuncak gibi olan bu çaydanlıkların, hangi birini kullanacağıma şaşırırım doğrusu.





Başka başka koleksiyonları da var bu zarif hanımın.
Neler mi?
Don't Disturp ları var, biriktirme alışkanlığının sorumlusu olarak gördüğü.
Beni mest eden, dünyanın her yerinden topladığı yüzlerce Dikiş Yüksüğü var mesela.
Rengarenk maskları sonra, nutcrackerları, bir de palyaçoları.

Renkli, cıvıl cıvıl, kocaman bir dünyası var anlayacağınız.

*******

Hayatımı zenginleştirenlerden biri olduğun için sana çok teşekkür ederim nAifce.
Var olduğunu bilmek çok güzel.
Buradaki misafirliğin bitmedi, hatta yeni başlıyor.
Sırada diğer güzel koleksiyonların var elbette.

Sevgiler.

*********




28 yorum:

  1. Harika bir koleksiyon. Paylaşımın için teşekkürler sevgili Tülin:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk bakışta oyuncağa benzettim..hepsi de sanat eseri bunların,insanı hayallere götürüyor izlerken,evimde olması nasıl olurdu,blmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bunlaar.Ya ben birini daha hatırladım çaydanlık koleksiyonu yapan. Hatice abla, hatırladınmı yıllar önce evine konuk olmuştuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamak ne demek arkadaşım! Ben onunla ilgili yazı bilem yazmıştım, ya !
      Hani salonun duvarların kesiştiği yerde özel ahşap bir raf yaptırmıştı. Yurt dışında yaşamıştı galiba, anlatmıştı bize şu şurdan, bu burdan diye...Hatırlamaz olurmuyum hiç?
      25 sene falan önce di mi?

      Sil
    2. Evet Almanyada yaşamış,Ankaraya yerleşmişti.Onunla ilgili yazını okumadım galiba.

      Sil
    3. Koleksiyonlarla ilgili bir başlık altındaydı sanırım. Bulurum bir ara.
      Gecenin bu vakti fırında pişen un kurabiyelerini bekliyorum.
      Üzerlerine kar yağdırmak için.
      Bir bakayım dedim kimler uğramış, kimler bayılmış çaydanlıklara :)

      Sil
  4. Bu rengarenk dünyaları sevmemek mümkün mü?
    Çok sevdim hepsini, resimlerin içine girip mıncıklayasım var vallahi!
    Paylaşım için teşekkürler :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nurdan, tam olarak öyle bir duygu veriyor insana.

      Sil
  5. Sevgili Tülin ,
    Güzel Bloğunda ; Koleksiyonlarımı paylaştığın için ve bu sayede hayatıma yeni renkler ( yeni Bloggerlar // Koleksiyoncular ) kattığın için teşekkürler ...
    Senin gibi Dostlar kazandırması belki de Koleksiyonlarımın varoluş nedenidir ... Ne de olsa "Yaşamın Döngüsünde herşeyin bir nedeni ve her nedenin bir sonucu vardır " ...
    Sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim tekrar ve kocaman.
      Sevgilerimle .

      Sil
  6. Çaydanlık koleksiyonuna bayıldım!

    YanıtlaSil
  7. You have a beautifull colection! I love it!
    Happy Easter
    Kiss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Amélia. This collection my friend's :)
      Have a nice weekend.
      Hugs

      Sil
  8. You have so many beautiful things. Congratulations!
    Good sunday!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Elisabet. These teepots my friend's :)
      Loves.

      Sil
  9. Her birine ayrı ayrı bayıldım

    YanıtlaSil
  10. They are a very beautiful teapots.
    regards

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Bende Türkiye'de ki sayılı yüksük koleksiyonerlerinden birisiyim. Yaklaşık 3.000 civarında topladığım yüksüğüm var. Bazen, toplu alımlarda çifter veya benzer olabiliyor. sizde olan fazla veya çiftlerle değiştirmek istermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl istemem ! Elbette bu çok zel bir şey olur ama asşında sizi tanımak, yüksüklerinizin resimlerini görmek daha da güzel olue :))
      Lütfen bana tekrar yazın.
      Koleksiyonerleri severim demiştim değil mi :)
      Nerede yaşıyorsunuz, inşAllah Ankara dersiniz.

      Sevgiler.

      Sil
  12. Bayıldım, mağazalarda böyle çaydanlıklar hiç görmedim nereden bulmuş arkadaşınız harika...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım çok seyahat eden biri :) O da bir yüksük koleksiyoneri ve daha pek çok çeşitli objeler biriktiriyor. İnanılmaz derin ve zevklidir aynı zamanda.

      Sil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.