thimbles is love

thimbles is love

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Costa Rica dan Alexandra'nın Hediyeleri


 Aslında ben Amerika da yaşayan Vera ile yazışmış ve yüksük takası gerçekleştirmiştik.
Kızkardeşi Ale, Costa Rica da yaşıyor ve o da yüksük koleksiyonu yapıyormuş.

Vera ya gönderdiklerimin içine, kızkardeşi için de küçük hediyeler koymuştum.
Çok sevinmiş, o da bana bu güzel hediyeleri ve bir yüksük göndermiş.



Ayrıca Alexandra'nın çok güzel el işleri var. Harika dikiş dikiyor.
Bana da bir makyaj çantası dikmiş :))
Bloğu da burada;

Teşekkürler Ale, sevgiler.


9 yorum:

  1. All beautiful!
    Have a nice week- end my friend.

    YanıtlaSil
  2. Nice collection, all beautiful. Kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You are so kind Amélia. Thank you friend.

      Sil
  3. Hi Tulin: It took around a month, but finally you got. That´s make me happy. Enjoy.

    Ale
    Costa Rica

    YanıtlaSil
  4. Yes, Thank you so much again :)

    Lovely!

    YanıtlaSil
  5. How many pretty little things.
    Kisses

    YanıtlaSil
  6. Hi, I would like to invite you to the new version of My Thimble Collection website at http://naparstek.com.pl/en !!! All your notes, observations and comments are welcome. Now you can see over 400 specimens and I am bravely working on the rest! The base of marks, certificates and books will be also created soon. I hope it will be interesting and useful.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.