thimbles is love

thimbles is love

23 Kasım 2013 Cumartesi

İrlanda







İrlanda yüksüklerini bana Londra da yaşayan Glyn gönderdi.
Glyn, tüm dünyadan bira bardak altlıkları topluyor.
Ben ona ülkemden farklı altlıklar gönderdim, o da bana İrlanda seyahatinden bu yüksükri almış.
Böylece koleksiyonumda daha önce olmayan bu kuzey ülkesi yüksükleri evdeki yerini aldı.



İrlanda;
üzerinde bulunduğu adanın 5/6 sını kaplayan toprakları ile bir kır ülkesi.
Çalışan kesimin üçde biri tarımla uğraşıyor.
İrlanda Cumhuriyeti, demokratik bir yapıya sahip ve nüfusu şu an benim yaşadığım şehir kadar neredeyse.
Sembolleri; üç yapraklı yonca, harp ve siyah bira.
Unutmadan, U2 müzik topluluğu da İrlanda dan :)

10 yorum:

  1. So beautiful! I have irish thimbles but they are different.
    Grettings

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Glyn, told me;
      These are "seuvenir thimbles" Elisabete :)

      Have nice day.

      Sil
  2. Beautiful, green findings! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Agnieszka.
      Have a nice week.

      Sil
  3. Bunlar çok güzel yüksükler, ben de irlanda birine sahip.
    Selamlar!

    YanıtlaSil
  4. Nice country and thimbles!
    Saludos,
    Ale
    Costa Rica

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.