7 Aralık 2017 Perşembe

Japonya




Yeni bir yıl yaklaşırken, ben arkadaşımın Japonya seyahatinden benim için aldığı bu porselen yüksükle mutlu oldum.

Teşekkürler HANDAN.





Japonya ilginç gelenekleri, 38 milyon nufuslu başkenti, geyşaları, Sumo güreşçileri, bahçeleri, 
sakuroları, tapınakları ve elbette bir çok konuda geliştirdikleri teknolojileri ile değişik bir ülke.
ama;
Japonya dendiğinde benim aklıma ilk gelen  çizgi filmleri :)


Ben "Heidi" yi severdim.


Çocuklarım "Pokemon" ile büyüdüler.

Evde hala bir yerlerde Pikaçular var.

Sizin çizgi film kahramanınız hangisi idi? Haydi biraz düşünün. Merak ettim gerçekten :)



20 yorum:

  1. Ben de Heidi'yi çok severdim. Çocuklarım büyürken ise Afacan Luie 'ye bayıldım. Tavsiye ederim, çok komik ve güzeldi :)

    Yüksüğü görünce aklıma hemen sen geldin, almasam olmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın sen ya.. Teşekkür ederim tekrar tekrar.

      Afacan Luie yi bilmiyorum Se nin afacanlar benimkilerden epey küçükler yaş olarak
      Ondandır Kaçırdık trendi :)

      Sil
  2. Piękny naparstek.
    Pozdrawiam

    YanıtlaSil
  3. Bardzo fajny naparstek - kiss :*

    YanıtlaSil
  4. Good night Tülim.
    The thimble is beautiful.
    In Portugal there was Heidi and Pokémon, I have kept Heidi is books
    Good weekend
    Kiss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Really? You are amazing!
      Happy weekend you too.
      Kisses

      Sil
  5. You are super my friend :)
    Pozdrawiam !

    YanıtlaSil
  6. Japon masallarını da ilişkilendiriyorum! :)
    Süper hediyeler. Selamlar! Pozdrowienia!!!

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.