1 Mart 2020 Pazar

Komşudan :) Midilli Adası




Midilli Adası benim yazları gittiğim Küçük Ev'imden her baktığımda gördüğüm bir Yunan adası.
Yine de bu yüksüğü oradan alan ben değilim. Henüz gidemedim ki :)
İyi ki benim çok gezen, sevgi dolu, iyi kalpli arkadaşlarım var.
Bu yüksük de sevgili Handan dan hediye.

Molyvos, Midilli Adası'nın kuzey batısında bir kasaba.



Sanırım o kırmızı kiremit çatılı evin penceresi de benim evime bakıyor.
Karşıdaki kara parçası Türkiye :)


Mart ayı hepimize güzellikler getirsin.




16 yorum:

  1. ne kadar hoş yüksüklerin birikiyor güzel dostlar ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yüksükler onları taşıyor evime :)

      Sil
  2. So beautiful thimble and place.
    Have a good week.
    Kiss

    YanıtlaSil
  3. Maravilhoso amiga.
    Beijinhos

    YanıtlaSil
  4. Bence o yakaya geçmelisin en kısa zamanda. Köyleri çoook seveceğine eminim. Hele bu yüksüğü aldığım köy, kocaman ağacın altındaki çay bahçesi, daracık sokaklar.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.