5 Haziran 2021 Cumartesi

Yeni Yüksükler

 Nasıl mutluyum anlatamam :)

Yeni yüksüklerim olmadığı için burada yayın yapamıyor, eskilerden bulduklarımı paylaşıyordum.

Sevgili Pilar bana kendi memleketinden yüksükler gönderip beni dostluğu ile çok sevindirdi. 

Evet, kolleksiyoncular paylaşmayı seven, iyi niyetli, samimi insanlardır. Ve sürprizleri çoğu insan sever değil mi?



Bir kez de buradan çok teşekkür ediyorum.

Şimdilik böyle. Sonra tek tek anlatırım hikayelerini.

Bugün Dünya Çevre Günü.

Daha güzel bir dünya için çabalar artar umarım.

Sevgilerimle.

5 yorum:

  1. Me alegra saber que te han gustado son los que he encontrado, con la pandemia hay pocos comercios y estos son los que han quedado, espero que esto pase pronto y haya mas modelos..........
    Buen fin de semana
    Besos

    YanıtlaSil
  2. vefa kısaca bencesi bu işin kıyamam dostlarıma

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç bir koleksiyonumuş negzel..

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.