20 Temmuz 2013 Cumartesi

Costa Rica dan Alexandra'nın Hediyeleri


 Aslında ben Amerika da yaşayan Vera ile yazışmış ve yüksük takası gerçekleştirmiştik.
Kızkardeşi Ale, Costa Rica da yaşıyor ve o da yüksük koleksiyonu yapıyormuş.

Vera ya gönderdiklerimin içine, kızkardeşi için de küçük hediyeler koymuştum.
Çok sevinmiş, o da bana bu güzel hediyeleri ve bir yüksük göndermiş.



Ayrıca Alexandra'nın çok güzel el işleri var. Harika dikiş dikiyor.
Bana da bir makyaj çantası dikmiş :))
Bloğu da burada;

Teşekkürler Ale, sevgiler.


9 yorum:

  1. All beautiful!
    Have a nice week- end my friend.

    YanıtlaSil
  2. Nice collection, all beautiful. Kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You are so kind Amélia. Thank you friend.

      Sil
  3. Hi Tulin: It took around a month, but finally you got. That´s make me happy. Enjoy.

    Ale
    Costa Rica

    YanıtlaSil
  4. Yes, Thank you so much again :)

    Lovely!

    YanıtlaSil
  5. How many pretty little things.
    Kisses

    YanıtlaSil
  6. Hi, I would like to invite you to the new version of My Thimble Collection website at http://naparstek.com.pl/en !!! All your notes, observations and comments are welcome. Now you can see over 400 specimens and I am bravely working on the rest! The base of marks, certificates and books will be also created soon. I hope it will be interesting and useful.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.