12 Aralık 2019 Perşembe

Madeira Adası




Bu neşeli yüksüğün üzerinde "Maderia" yazıyor.



Maderia Adaları, Atlas Okyanusu'nda Portekiz'e bağlı bir özerk bölge.

Ortalama 20 derecelik sabit iklimiyle ünlü Madeira Adası, popüler bir kış destinasyonu. Üstelik bu görevi 19’uncu yüzyıldan beri sürdürüyor. Winston Churchill’den, Charlie Chaplin’e kadar uzun da bir ünlü konuklar listesi var.


Teşekkürler Amélia ve koleksiyonuma destek veren tüm dostlarım :)
Siz olmasaydınız yüksüklerim bu kadar çeşitlenemezdi.
İyi ki varsınız !




16 yorum:

  1. Muito bonito este dedal da ilha da Madeira.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    YanıtlaSil
  2. Lindo dedal
    Buen fin de semana
    Besos

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir desen.
    Selamlar! Pozdrawiam :)

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum yüksüklerine ve yüksük biriktirme fikrine

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi burada görmeye bayılıyorum gerçekten :)

      Sil
  5. Hello Tulin.
    Beautiful thimble of my country's island.
    Kiss

    YanıtlaSil
  6. Piękny naparstek!
    Pozdrawiam :)

    YanıtlaSil
  7. Ayyy, ama gördüğüm her yere gitmek istiyorum ben, Evliya Çelebi olasım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidemediğim için onları evime bu minik şeylerle getiriyorum ben de Handan.

      Sil
  8. Recién apreciando este bello dedal.. Feliz año Tülin!!

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.