23 Aralık 2016 Cuma

Mısır



Soğuk kış günlerinde size sıcak bir ülkenin yüksüklerini sunmak istedim.
Belki hayal kurar ve kalbimizi ısıtırız :)








Yüksükleri her yıl açılan "hediyelik eşya" fuarında buldum.
Sene de bir defa gelen Mısırlı satıcı beni hatırladı ve indirim yaptı.


Fuar alanı Asya dan, Afrika dan bir çok ülkenin satış stantları ile dolu oluyor.


Bazen kendi dans ve müziklerini sunuyorlar.


El sanatlarını sergiliyorlar.


Ben en çok İsfahan dan gelen bu halı tabloları beğendim.

Herkese Mutlu Noeller ve tatil diliyorum.

16 yorum:

  1. Piękne:)Merry Christmas!!Pozdrawiam

    YanıtlaSil
  2. Życzę Wam nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.
    Wesołych Świąt!

    YanıtlaSil
  3. Hermosos dedales y bonita exposición.
    Felices fiestas.
    Besos

    YanıtlaSil
  4. Fantastic thimbles! The exposition is beautiful too with egypt culture.
    Kisses

    YanıtlaSil
  5. Merry Christmas!!!
    Bardzo fajny naparstek - pozdrawiam serdecznie ;)

    YanıtlaSil
  6. Very beautiful and delicate thimbles of Egypt. Beautiful exhibition.
    Wish a great 2017, make all dreams come true.
    Kisses my friend.

    YanıtlaSil
  7. Happy New Year and many new thimbles for your collection!!!

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir.